Storbandseminar 23.og 24.oktober 2009

Hei!
Som vi ble enige om før sommerferien, skal vi spille storband i dette skoleåret også. I år har jeg lyst til å gå litt mer offensivt ut. Jeg legger opp til et seminar og konsert allerede i oktober. Hold av dagene og øv på noter du får tilsendt senere.
Fredag 23.oktober kl.18.00-21.00 Seminar
Lørdag 24.oktober kl.09.00-14.00 Seminar+ konsert på kvelden(tidspunkt vet jeg ikke enda)
Seminarholder blir Kristoffer Lo, jazztubaist, nyutdannet fra jazzlinja v Trondheim musikkonservatorium, leder bl.a. midtnorsk ungdomsstorband, han har god kjenskap til denne type storband
Jeg strever fortsatt med å finne pianist,bassist og gitarist. Hvis du kjenner noen/vet om noen, så gi meg et tips!
OBS! Helgen før, dvs 15.-18.oktober, er det Dølajazz. Der er det mye fint å høre og det arrangeres også kurs for jazzinteressert ungdom. Kanskje det kan være noe for deg. Jeg oppfordrer deg til å følge med på hjemmesidene til Dølajazz og se hva som evnt kommer.
Hilsen Bjørnar"